Miejski Klub Sportowy Mieszko, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i idąc ze trendem marketingowym, w ubiegłym roku przystąpił do akcji croudfundingowej na eemarketvenue.com.
Idea pozyskania sponsorów w ten sposób nie jest niczym nowym w polskim sporcie, zwłaszcza w piłce nożnej. Wystarczy postawić jako wzór Wisłę Kraków, która to zebrała bagatela 4 miliony i to w ciągu jednego dnia. W ślad za trzynastokrotnym Mistrzem Polski poszła ekipa z Torunia, gdzie celem było zebranie 900tys złotych.
Klub z pierwszej stolicy, chcąc pozyskać partnerów, nie mógł nie wykorzystać potencjału w tego rodzaju zbiórkach. Akcja wystartowała i mimo iż początek nie napawał optymizmem, licznik na koniec roku i na koniec zbiórki zamknął się bardzo dobrym wynikiem, albowiem udało się zebrać kwotę 50161zł.
Wszystkim hojnym darczyńcom Zarząd MKS Mieszko Gniezno składa podziękowania za zaangażowanie w akcję.
materiał nadesłany
0 komentarzy